Většinu minulých sezón jsi odjezdil ve skupině FAST. Párkrát jsi se ve skupině PRO již objevil, byli to ale chvilkové záležitosti. Jak se ti jezdí s rychlejšími kluky, cítíš velkou konkurenci?
Je to tak, v minulosti jsem ve skupině PRO několikrát působil a vždy jsem z nějakých důvodů přestoupil zpět. Co se týče konkurence tak vím, že na špičku nemám, spíše se tedy snažím porovnávat s jezdci se kterými jsem soupeřil ve skupině FAST, tedy s Jardou a Honzou Šestákem, okolo nich se po zbytek sezóny chci pohybovat. Samozřejmě vím že oba jsou daleko kvalitnější jezdci než já, takže s veškerou pokorou se jim chci vyrovnat.
I přes to, že jsi oblíbený jezdec mezi ostatními, tak jsi skončil v týmu VR46 sám. Proč zrovna tento tým, a nevadí ti že nemáš týmového kolegu?
V této organizaci působím již třetím rokem a samozřejmě jsem si zde za tu dobu udělal již hodně přátel, a snažím se s každým vycházet a nemít konflikty. Nicméně dekuji za označení oblíbený jezdec, vážím si toho. Co se týče mého výběru týmu, tak nejprve jsem byl v týmu GasGas, a to z důvodu že jsem netušil jestli do sezóny nastoupím, proto jsem zvolil tento stroj abych někomu nebral jeho oblíbeny stroj, nicméně když jsem do sezóny nastoupil již na začátku, zvolil jsem přestup do VR46, jelikož je o mě známo, že jsem fanoušek Valentina Rossiho a tento tým byl tedy jasná volba. To že jsem v týmu sám, není nikterak důležité. Tato situace nastala a nevadí mi to.
Je něco, co by jsi chtěl říct na závěr? Nyní máš možnost.